102.pv

122,5kg. Jes!!! 💪💪💪💪-2,8kg edellisestä punnituksesta, eli suunta taas alaspäin! Vasta tällä viikolla olen oikeasti itse huomannut kuinka paljon olen laihtunut! Meillä ei ole missään koko vartalopeiliä, joten kokonaiskuvaa itsestä ei tule juuri ihaltua. Olo on taas mahtava enkä koe luopuneeni mistään. Kävimme eilen elokuvissa, jossa kyllä söin pienen annoksen popcornia mutta en koe siitä huonoa omaatuntoa. Nyt koen päässäni uuteen vauhtiin vaikka olen alkanut syödä lämmintä ruokaa päivittäin. Ehkä aika pelkillä pusseilla vain yksinkertaisesti tuli täyteen. Myös proteiinivanukkaat ovat todella tervetullut ja mukava vaihtelu! Ehkä pieni tauko oli oikeasti paikallaan että jaksan taas jatkaa oikeaan suuntaan. Oli varmasti myös viisasta lisätä mukaan ruokaa. Olen syönyt siis päivittäin lämpimiä kasviksia, sieniä,katkarapuja sekä salaattia. Lisäksi 1-2 proteiinivanukasta päivittäin. Käytössä lisäksi multivita lady monivitamiini. No ole huolestunut vaikka pusseja olen syönyt päivittäin vain 3-4. Olen ajatellut että ketoosi ei varmaankaan ole nyt olemassa, tai jos on niin hyvin lievä. Jos mietin normaalia ruokavaliotani niin varmasti jää vitamiinit ja hhivenaineet saamatta. Olo on hyvä ja se on mielestäni tärkein mittari. Nyt alamme keskittyä täydellä teholla muuttoon ja sen jälkeen remonttiin, uskon jaksavani hyvin kun saan syödä joka päivä jotain 😀 töissä syön edelleen pelkästään pusseja, koska se on niin helppoa! Ensi viikolla taas iltavuoro viikko, joten voi olla että joka päivä ei yleensä edes syötyä ruokaa. Tällä viikolla olen kokannut töistä tultuani todellista pikaruokaa: wokkikasviksia pannulle ilman öljyä, sekaan sieniä/katkarapuja ja kylkeen salaattia. Ensimmäinen kerta 29vuoteen kun olen paistanut jotain ilman öljyä!!!! siis käsittämätöntä, kun on jotain oppinut niin sitä toistaa sen suuremmin ajattelematta. Eli ilman öljyäkin voi kokata 😉

Tekijä: kohtiketoosia

30 vuotias ikilaihduttaja, takana KOLME pussikeitto-kidutuskuuria. Viimeisimpänä uusi herääminen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja ketogeeniseen ruokavalioon! Kokemusta löytyy monesta muustakin tuloksettomasta laihdutusmenetelmästä.

Jätä kommentti